Ügyfél-nyilvántartó program
Tevékenységi körtől függetlenül, bármely cég hatékony működéséhez elengedhetetlen az ügyfelek, beszállítók, partnerek egységes és precíz nyilvántartása. Ebben segít programunk.
Fontos, hogy partnereink adatait mindig csak egy központi helyen kezeljük, hogy minden program és minden felhasználó azonos adatokból tudjon dolgozni. Így tudjuk elkerülni az adatok ismétlődését, egy ügyfél többszörös rögzítését. Függetlenül a bevezetett modulok összetételétől, vállalatirányítási rendszerünk központi eleme minden esetben a Dolphin Partner ügyfélnyilvántartó program.
Főbb jellemzők:
- korlátlan számú postázási, szállítási, telephelyi cím
- korlátlan számú kapcsolattartó (kapcsolattartónként több telefonszám, több email cím, titulus, megjegyzés)
- partnerenként több bankszámlaszám
- partnerhez kapcsolódó fix megjegyzések
- partnerhez rendelt felugró figyelmeztető ablak
- partnerhez tárolt fix kedvezmények
- hitelkeret meghatározása
- egyedi extra mezők
- dokumentum feltöltés partnerhez (pl. szerződés)
- partnerhez kapcsolható feladatkiosztás a munkatársak részére
- e-mail kampánylisták kezelése