Gyakori kérdések

2018 júniusától bevezetésre került ügyfélkapu rendszerünk,  ezen rendszeren keresztül tudja a rendszereink frissítését megrendelni. A számlázó program 4.3 verzióját is itt tudja megrendelni.
Az ügyfélkapu oldalunkra csak azok a felhasználók tudnak bejelentkezni akiknek az email címe regisztrálásra került ebbe a rendszerbe.
Ha Ön egy régi felhasználónk, akkor email címe már egyeztetésre került, és a regisztrációt elvégeztük. A frissítés lehetőségéről  kiküldésre került egy emailt melyben megtalál minden fontos információt a további teendőkről.

Amennyiben Ön még nem kapott értesítés tőlünk emailban, kérem, jelezze ezt felénk az info{kukac}dolphin.hu email címen.
Levelében tüntesse fel a programot megvásárló cég nevét, adószámát, és azt az email címet amire az ügyfélkapus regisztrációt szeretné kérni.

Miután regisztrálta cégét a NAV online adatszolgáltatási rendszerében, és létrehozta a technikai felhasználót lépjen be a Dolphin InvoicePro számlázó program 4.3 verziójának beállításaiba, és a videó segítségével végezze el a beállításokat.
(NAV online számla rendszere itt érhető el: https://onlineszamla.nav.gov.hu)

Ha nem jelenik meg a videó akkor ezen a linken tud átlépni a Youtube csatornánkra ahol megtekintheti a videót. Youtube videó  

Természetesen a program tartalmazza a hatályos jogszabályoknak megfelelően a 2018 július 1-től érvényes adatszolgáltatási funkciót.

Természetesen a számlázó program rendelkezik "Adóhatósági ellenőrzési adatszolgáltatás" funkcióval.

Igen! Ennek két feltétele van: rendelkezzenek megfelelő számú licenc-cel és legyen technikailag megoldott, hogy a számítógépek közös adatbázist használnak. Ennek egyik módja lehet például adatbázis tárhely szolgáltatásunk igénybevétele

Igen! Ez biztonsági okokból van így. A nyomtatási kép, csak egy előnézet, ez még nem a végleges számla. A számlaszám csak a mentéskor kerül rá a számlára. Tehát előbb le kell menteni a számlát és azután nyomtatni.

Nem, a program frissítésének megrendelése opcionális. Kivétel, ha olyan jogszabályi változás lép életbe, amelynek lekövetése csak frissítésel lehetséges. Javasoljuk azonban, hogy mindig rendelkezzenek érvényes terméktámogatási csomaggal, amely nem csak a legfrissebb programverziót biztosítja, hanem ügyfélszolgálatunk rendelkezésre állását és a csomagban foglalt feltételek szerint ingyenes technikai támogatást is. Aktuális terméktámogatási ajánlatunkért forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.

Számlázó progragramunk esetében a jogszabálykövetés 1 évig ingyenes, azon túl térítés ellenében van lehetőség a program frissítésére. Aktuális terméktámogatási ajánlatunkért forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.

Számlázó programunkkal korlátlan devizanemben készíthet számlákat.

 

A programban lehetőség van az árfolyam kézi megadására, illetve meglévő internet kapcsolat esetén az MNB aktuális árfolyama egy kattintással automatikusan betölthető.

Igen. A számlakép bármikor módosítható az Önök igényei szerint. Hívja ügyfélszolgálatunkat és kollégáink készséggel segítenek a módosításban!

Igen. Az otusource kiegészítő modul telepítésével az ilyen jellegű, nagy mennyiségű számlák egyszerűen és gyorsan elkészíthetőek. Modulunkról itt olvashat bővebben. A részletekkel kapcsolatban javasoljuk vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

Igen, a rendszer alkalmas hálózatos működésre, támogatja a több felhasználó együttes program használatát.

Automatikusan nem. A program felhasználójának kell gondoskodna a rendszeres mentésről. Ehhez, igény szerint kollégáink segítséget nyújtanak a vásárló rendszergazdájának, hogy az optimális mentési folyamatot megtervezhessék.

A rendszereink SQL adattárolási technológiával tárolják az adatokat, így adattároláskor nem lehet lassulást érzékelni. A lekérdezések elkészítésének sebessége, azonban függhet az adatok mennyiségétől.

Rendszereink vastag kliens megoldásban készülnek. Ez azt jelenti, hogy van egy kliens oldal amely a felhasználó gépén fut és van egy szerver oldal , amely futhat a felhasználó gépén, de futhat egy szerveren is. A rendszerünk kliens oldali része csak Windows-os környezetben fut Windows 7,8,10, Windows szerver 2008, 2012. A rendszer adatbázisai és és a kapcsolódó fájlok lehetnek Linuxos szerveren is.

Igen, ha megvannak a technikai feltételek az adatbázis eléréséhez akkor természetesen lehet. Ha nincs saját szerver, és szükséges a több telephelyről történő használat, akkor igen kedvező felételekkel tudunk biztosítani adatbázis tárhelyet. Szolgáltatásunkról bővebben itt olvashat. Fontos kiemelni, hogy ha az adatbázis egy külső "felhőben" van, akkor a programok használatához minden felhasználónál folyamatos internetkapcsolat szükséges.

Alapvetően két "felhős" megoldást lehet kialakítani a rendszereinkkel. Az első megoldásban csak az adatok vannak a felhőben és a felhasználó gépére telepítésre kerül a program kliens része. Ebben az esetben a program interneten keresztül éri el az adatokat a felhőben. Másik megoldás, hogy "Távoli asztalos" megoldásban a felhasználó csatlakozik egy központi távoli asztalos szerverhez és azon dologozva használja a rendszert. Ebben az esetben nem szükséges a program kliens oldali telepítése.