Számlázó program frissítése (ver:4.4.3) után, nem tudok partner választani, nem jelennek meg a partnerek

A frissítés nem töröl semmilyen adatot!
Minden eddig berögzített adatnak meg kell maradnia frissítést követően.

Amennyiben azt tapasztalja, hogy nem jelennek meg a partner adatok számlakészítés közben,
akkor a Partner program frissítése, és a Partner program adatbázis frissítése nem sikerült.

Kérem ellenőrizze azt hogy a Dolphin-Contact Program a 1.1.399 vagy magasabb verziószámot mutatja-e.

Amennyiben nincsen kint az asztalon a Dolphin-Contact parancsikonja, akkor keresse a programot a számlázó program melletti könyvtárban
\Dolphin\Dolphin-contacts mappában
indítsa a dolphin-contacts.exe-t.
(Amennyiben induláskor a rendszer adatbázis frissítést jelez kérem nyomjon az Igen gombra, és frissítse a program adatbázisát.)
Ezt követően tudja ellenőrizni a verziószámot.
Hol található a verziószám