Kiemelt terméktámogatás

  • Emailban, telefonon is adunk terméktámogatást
  • Távvezérlő szoftver segítségével oda ülünk a számítógépe elé Ön mellé
  • A termékeink használatát, személyesen az Ön telephelyén oktatjuk
  • Tudásunkkal, tapasztalatainkkal, ötleteinkkel segítjük Önt
  • Segítünk az ügyviteli folyamatok áttekintésében, és kialakításában

kiemeltterméktámogatás 

A telepített szoftverek használatára vonatkozó terméktámogatás lehet eseti, vagy egy kiegésztő szerződés alapján folyamatos, havi elszámolású. 

Eseti terméktámogás során a felmerülő kérdések és igények az aktuális ügyfélszolgálati leterheltség mellett kerülnek megválaszolásra és kiszolgálásra. Minden elvégzett munka (szoftver frissítés, újratelepítés, nyomtatási kép szerkesztés, stb.) egyedi megbízás alapján történik. Az elvégzett munkák elszámolása pedig a megrendelés időpontjában érvényes árlisták alapján valósul meg.

A folyamatos, kiemelt terméktámogatás egy kiegészítő szolgáltatás, amely áltánosságban az alábbiakat tartalmazza:

  • Kiemelt elsőbbségi telefonos ügyfélszolgálati támogatás ügyfélszolgálatunk munkaidejében
  • Ingyenes segítségnyújtás távoli internetes eléréssel a megegyezés szerinti időkereten belül
  • Ingyenes technikai segítségnyújtás (újratelepítés, áttelepítés, adatbázis ellenőrzés) a megegyezés szerinti időkereten belül
  • Ingyenes nyomtatási kép szerkesztés a megegyezés szerinti időkereten belül
  • Egyedi, kedvezményes szolgáltatási díjak a terméktámogatási szolgáltatásba nem tartozó szolgáltatási körre (pl. kedvezményes kiszállási, fejlesztési, képzési díjak)
  • Támogatás az adatbázis-mentések kialakításában (a mentés az Önök által biztosított külső adattárolóra történik)

 

A terméktámogatási csomag tartalma minden esetben az Önök igényeihez illeszkedve egyedileg kerül kialakításra. Kérje ajánlatunkat!